Thursday, March 17, 2011

5 Questions with Nenad Mijatovic


To je bilo sredinom dve hiljaditih godina sva prica je bila o Nemanji Aleksandrovom projektu da ide prvi u NBA draftu. Ovisnik kosarke kao sto sam ja, Ja sam namestio U18 Evropsko Prvenstvo da uhvatim Srbiju i Crnu Goru protiv Turske. Secam se 3 stvari: Nemanja je igrao soft i upropastio njegove sanse da ide u NBA. Turci su imali plej mejkera koji je izgledao kao Kvazimodo, probao je da se folira i nosi dvije razlicite tene (I nije uspeo). I zadnje, jedini igrac na Srpskom timu da pokaze srce: obrijanom glavom- sa trakom, combo guard zvani Nenad Mijatovic. Nekoliko godina kasnije ja sam izdao pesmu Upoznaj Srbiju III sa Nenadovim kolegom Sasa Pavlovic , poceli smo pricati na MySpace i imamo postovanje za jedno drugog od tada. Nenad je crazy muthafucker i ja sam strastveni citalac njegovih statusa . Ovo je moj naj omiljeniji intervju do sada ( Izvini Vanja, Neven i mali cudaku) Pridruzi se samon dok razgovramo o svemu od Japana do Nikoline Pisek.


Pre par godina su te smatrali first round NBA prospect, Svet hoce da zna sta ti radis u zadje vreme, i sta su ti planovi u buducnosti?


Da, Alexandrov generacija, dechaci rodjeni 1987..malo ljudi zna da je to verovatno najbolja generacija Srbije I Crne Gore shto se tiche mladjih selekcija.. na 3 evropska prvenstva smo bili prvaci, I nikad nismo izgubili utakmicu! Pored mene koji sam bio play, bekovi su bili Teodosic I Tepic, krilo Alexandrov a centar Labovic. Neki su otishli na vrh liftom a neki su morali stepenicama. Ja sam imao priliku da idem direktno na vrh sa najbrzim liftom na svetu, ali umesto toga idem stepenicama sa tegovima oko nogu od 20 kg! Imao sam 2 opcije: da idem za svima I vuchem ih za rukav I govorim kako me je taj I taj zeznuo, kako mi je taj I taj zabo noz u ledja, kako su mi se menageri napili krvi ili da uzmem loptu, cutim I ubijem se od treninga I da za 10, 15 godina ako me povrede zaobidju, mogu da kazem da sam dao svoj maximum a okolnosti nisu dozoljavale vishe. Izabrao sam ovo drugo. Posle dugo godina u Buducnosti, igrao sam Kijevu, Shpaniji, Turskoj I Kipru.. Ove god su me menageri poslali po celoj Evropi, samo shto...nigde nisam poshao , haha! Trenutno sam na Cetinju sa Miodragom Kadijom, trener koji je vodio nashu `87 generaciju do evropskog zlata u Madridu 2003. Cepam svaki dan maximalno, da kad podjem negde budem 100% spreman. Chetvoro ljudi slusham u zivotu: majku oca, brata I trenera. Kosharka je moja ljubav, opsesija, posao I zivot. Ali isto tako nisam dozvolio da mi uradi ono shto su karijere vecini ljudi uradile, ne pricham za sportiste samo.. Za nekoliko godina ljudi nece ici na posao I imati karijeru. Karijere ce ici kod ljudi I zivece u njima. Ljudi nece ici u kancelariju. Kancelarija ce ici kod choveka na posao, a posle na letovanje, dok ce chovek ostajati na jednom mestu kao radni stol.


U pocetku mislio sam da si ti sto posto Crnogorac, ali si rodjen u Splitu i rekao si mi da su ti roditelji is Vojvodine. Zasto si odlucio da igras za Crnu Goru mesto Srbije?


Majka mi je iz Vojvodine, otac iz Bosne, rodjen sam u Splitu, a zivim celi zivot u Crnoj Gori. Pravi SFRJ Titov pionir! Iz Crne Gore sam uglavnom bio jedini koji je igrao za mladje selekcije Jugoslavije ,kasnije SCG.Maximalno je josh 1 crnogorac bio samnom. Kada je bio referendum, Danilo MItrovic, sadashnji director reprezentacije CG, mi je prishao I rekao:` Ti ne pristajesh da igrash za Crnu Goru, ti pristajesh da igrash za Buducnost.` I tako je I bilo, Buducnost je bila moja kuca, 10 godina sam bio tamo, od kad sam bio pionir , pa do seniora, chitav zivot zivim u Crnoj Gori(iako nemam nikog u njoj od rodbine)tako da je ta odluka bila logichna u tom trenutku.


Ja i ti inace se slazemo u mnogim stvarima, ali ti si veliki volitelj Bill Mahera i negovoj dokumentaciji "Religulous" Ja ne volim obadvoje . Reci mi sta ti se najvise divi o njemu i sta si naucio od tog filma?

Maher je u moj listi ljudi koji me inspirishu. Moj stav po pitanju religije je vec poznat ovde u Crnoj Gori preko fb statusa. Istomishljenik sam sa Maherom, a ono shto mi se najvishe svidelo u tom dokumentarcu je rekacija I izgledi lica ljudi kada im postavi odredjena pitanja vezana za religiju I boga. Kako je razotkrio mnoge stvari vezane za bibliju. Ja lichno mislim da je sve u pravu. Ja znam da je biblija bajka I da isus I bog ne postoje. Bog je stanje uma, ali kada mu se ljudi mole onda je otac Isusa. Zamisli otac ti je stanje uma? I to nije sve, Isus, Bog I sveti duh su jedno! 2 pitanja koja uvek postavljam verniku I koja nikada nece dobiti odgovor a da se ne prolazi kroz virtuelne izmishljotine: Milioni dece umiru od gladi u Africi, Milon ipo jevreja je pobijeno, svako malo siluju devojchice, ubiju ih I zakopaju u shumi. Sve su to nevini ljudi, koji su verovatno molili boga da ih spasi u trenutku najvece agonije. E sad, zashto bi tebi bog pomogao jer si imao usran period u zivotu, a imash porodicu, auto, idesh u discotecu, I na kraju krajeva –ziv si!??
Drugo pitanje: Isus je vaskrsnuo, jel tako? Hrishcani moraju da veruju u to, jel tako? Da vidimo shta se desilo: Chovek kojeg je rodila zena koja nikada nije imala sex, za kojega niko ne zna shta je radio od prve do tridesete godine, chovek koji je onda pocheo da lechi dodirom I hoda po vodi, je kada je bio razapet I odnesen u prostoriju koja je zatvorena sa svih strana metar debelim kamenom, treci dan, fizichki dio pretvorio u svetlost, proshao kroz kamen u obliku svetlosti, na nebo, ne zna se do koje visine, I ta svetlost se zavrshila, otishla je niko ne zna gde, ali je on zauzeo mesto pored svog oca koji nema oblik, koji je stanje uma I koji je isto sa svojim sinom I svetim duhom. Kako neko moze da veruje u ove gluposti? Ja sam ishao u shkolu, chitam knjige, imam mozak. Kako neko moze da veruje u ovo to mi nije jasno! Ne samo u ovo, nego u josh million ovakvih ludosti! Ako nekog zanima koje su to ludosti, neka pogleda film Ili neka prochita na mom wallu status-15 razloga zashto ne verujem u boga.U 2 jevandjela se ne spominje rodjenje od device, po bibliji zemlja je nastala pre 6000 godina, bog je stvorio zemlju za 6 dana,sedmi je odmorio, nikad se nikome nije pojavio, ne postoji nijedan dokaz nijednog chuda, a ljudi nalaze kosti mamuta I odrede techno pre koliko je godina, cepaju atome, idu na mesec I prave nevidljive avione uveliko, ali u ove bajke veruju!Koje su nauchno oborene. Dokazano je da su netachne. U labaratoriji. A da , nauka I crkva su se uvek svadjali, to sve objashnjava!haha, pa ajmo svi da verujemo u Supermena onda. Iusu nema vishe dokaza posotjanja od njega. Pricha, samo pricha koja se prenosila..Kao o Zevsu koji gadja munjama sve zivo kad popizdi! Ljudi su slepi I isprogramirani. A kada I pogledaju film ili im neko kaze neke stvari koje su neoborive, onda na scenu nastupa ego koji im ne dozvoljava da slushaju jer ne zele sebi da priznaju da su 20 godina verovali u Deda Mraza! I ostaju u zabludi, nekad I do kraja zivota. Maher kaze:` Sumnja, samo sumnja. Sumnja je skromna a takav bi trebao biti I chovek.` Polako druze, daj sedi da poprichamo malo..


Mi smo unistili Ivani Korabi glumsku karijeru, Koga hoces da provociras sledece? Mozda Alessandra Ambrosio?

Ivana Korab. Hahaha, koliko sam se samo presmijao tu noc. Ona je stvarno fizichki avion,I ovako se chini cool. Pochela je valjda sa glumom I tu je bio neki njen drug koji je chuchao ili shta vec I mi ga rasturili od zajebancije I ona je bila u fazonu: Palite seljaci, ovo je umetnost a mi smo umetnici! Hahaha, shatro umetnici! Secam se chvene rechenice Dostojevskog: Kada vas Nenad I FIlip zezaju na facebooku,lakshe vam je da se pospete benzinom, zapalite, chekate da izgorite, pretvorite se u pepeo, odete po metlu, bacite se u kantu, pa u kontejner, dok ne dodjete na otpad,I kad vas recikliraju opet u choveka, da odete do benzinske pumpe polijete se opet benzinom I spichi vas meteor..i tako dva puta!
Ali dobro si ti rekao: Nije ona kriva, ona I te dobre ribe su takve zbog debila koji im se ulizuju, penali I poltroni. Evo isto Nikolina Pishek pre neki dan stavila neshto za ovaj Japan, kao uzas. Ja nisam izdrzao I pocheo da ih zezam u fazonu: gde je bog sad , bla bla. Odma su poltronchici skochili-Niki,vidi,mi branimo nasheg Isusa, I pocheli da prave kolut unapred I da preskachu kozlic iz osnovne sa chasa fizichkog I kad doskoche okretali su se prema Nikolini I sa ochima malog kuce pitali: Niki, Niki kakav sam bio? Koji debili. A ona cura normalna, zdrava..shta-vishe slaze se sa vecinom mojih stavova.Pitala me samo zashto toliko ljutnje? Pa meni je u krvotoku da zezam glupe ljude. Pitati mene zashto sam toliko ljut je isto kao pitati Eminema zashto psuje..ili Ronaldinja zashto je ruzan?
Inache ima samo par profila na koje volim da udjem, gde su zanimljivi statusi I gde mogu prochitati neshto novo, poneshto I nauchiti..Mala Niki, onda chuveni par`Ne zna se ko je lepsha polovina`(Stefan Kapichic I Miranda Vidak)oni su jedni od retkih koji su zdravi u glavu,redovan sam na tvom.. mozda josh 2,3.. sve ostalo manje vishe smara, klipovi sa granda I fotografije kad god se napusti kuca..
Koga cemo sledeceg da zezamo? Znam koga necemo, a to je moja nesudjena ljubav Alessandra Ambrosio. Na twitteru joj josh uvek stoji tvoja poruka: Nenad ce da se popenje na najvecu planinu u Crnoj Gori, Lovcen, ako mu se javish. Chekam da udje u kolotechinu sa svojim muzem, pa me mozda pozove da je grijem nocu..ili josh bolje nocima. Alessandra je nalpesha zena na svetu posle Zoe Saldane I ona moze da radi shta hoce.


Ti si napravio album "TOP 15 BEOGRADJANKI" koji je veoma popularan, Zasto ni jedna nema dupe? Sta su razlike izmedju Beogradjanke i Podgoricanke?

Uh, koja je pometnja nastala sa tim albumom. To se pomamio celi Beograd. Ribe pochele da mi se javljaju kao-a ja, ja? Vidi mene? Vidi kako sam dobra riba?Kad ce ponovo izbor? Jebote, tek sad shvatam kako to da ovi fotografi toliko dobijaju pussy, radi jednog booka! A zamisli da si u ziriju za izbor za miss! Ja mislim da bi te pustile da ih gadjash punim limenkama u glavu.
Nemaju neko dupe? Ok, ti si u Americi, tamo je zajeban ass-standard sa svim tim crnkinjama. Ja sam prvenstveno na lice obratio paznju, pa celokupno telo, ali ima I studentkinja koje bi dobro proshle u Americi. Jelena Kikic je izdefinisana, moze iz poluchuchnja da izbaci 100kg, ako je fixirana mashina u pitanju. Sa zivim tegom-do 80. Ima je u pozadini,ima tu materijala za American standard!Morao bi da izdvojim I nashu najvecu booty mezimicu-Unu Grujic, koja bi na takmichenju Niki Minaj ass sigurno uzela medalju! Ma ne bi verovao koliko je album popularan, a meni bilo dosadno jedan dan i sastavio to I napravio u fazonu da sam ja professor a one kao uchenice.. Moram da napomenem da sam napravio veliki propustne ne stavljajuci Marinu Djordjevic, koja je inache vrhunski dj, chiji je mix stavljen na mom telefonu za alarm.Zamisli, alarm na telefon mi je mix od manekenke, koliko je to ludo?? Marina jebi ga, I nama najboljima se dese propusti! Haha.
Razlika izmedju podgorichanki I beogradjanki? Prvo naglasak. Podgorichanka kad mi dodje- A dobro je to druze, a maxe odavde chasti ti!(Uglavnom, kurchevito prichaju)odma izgubi 30%sexipila. A beogradjanka kada dodje: Jao, bila sam kod Panjkovica da mi uradi mini val, posle sam ishla do Svetlane da mi ispricha radnju filma-lepa sela lepo gore u lepoj beogradskoj mlekari, onda sam prochitala u `Svetu` da je Sale Popovic shutnuo Saleta novinara u potkolenicu,onda smo trolom ishli do konja, pa smo terazijama shetali do Mc-a I peshke posle do kalisha, sele smo na klupu I gledale reku. Sa tim svaka riba dobija 30% na sexipilu. E to je razlika u naglasku. A ima josh jedna. Beogradjanke su slobodnije, manje se foliraju. A podgorichanke? Svaka ti je ovakva- Sa drugom igra u discoteci, cheshe sise o njega, vataju se, samo shto se ne pojebu I kaze-ali mi smo najbolji drugari!To je kao da kaze - Nije me jebao, samo mi ga je prislonio! Podgorichanke su u fazonu: Ja bi se jebala ali da niko ne sazna.

Editors note: Podgorichanke sound more like my type